خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/10/26 - 15:04
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
بشیری:

وزارت نیرو برای تامین آب کشاورزان پاکدشت اقدام اساسی انجام دهد

نماینده مردم پاکدشت در مجلس گفت: وزارت نیرو برای تامین آب کشاورزان پاکدشت اقدام اساسی انجام دهد تا مشکل این عزیران برطرف شود.

فرهاد بشیری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت ، با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه انتخابیه گفت: متاسفانه شهرستان پاکدشت با کمبود آب در موضوع کشاورزی مواجهه است و ما نیز پیگیری هایی برای برطرف کردن این مشکل انجام دادیم که مسئولان وزارت نیرو قول هایی داده اند و امیدواریم اقداماتی در این رابطه انجام گیرد.



وی افزود: در حال حاضر آب کشاورزان حوزه انتخابیه از تصفیه خانه جنوب تهران برای کشاورزی استفاده می کنند و در انتظار این هستیم تا خط دوم پساب تهران به پاکدشت که می تواند آب را با سرعت بیش تری به اراضی کشاورزی انتقال دهد راه اندازی شود و آقای وزیر هم قول مساعدی در این رابطه داده اند.



نماینده مردم پاکدشت در مجلس گفت: در بحث ساخت راه های حوزه انتخابیه هم اقدامات مطلوبی صورت گرفته است و کمربندی پاکدشت هم که آقای قالیباف و رئیس جمهور بازدیدی از این پروژه داشتند و اعتباراتی برای آن در نظر گرفته شد و در حال حاضر هم چند کیلومتر آن آماده بهره برداری است.



این نماینده مردم در مجلس گفت: برای ساخت آزادراه شمال پاکدشت به تهران هم صحبت هایی صورت گرفت و مطالعات آن هم انجام شد که قرارگاه خاتم الانبیا هم موافقت خود را برای ساخت این آزادراه اعلام کرده است./



پایان پیام

  • کد خبر : 374758
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار